Tuesday, November 30, 2010

alhamdulillah rezki tuhan


alhamdulillah,setelah penat aku berdebar dan bercek beratus2 kali sebab SPA cakap result kluar ari isnin walhal kluar ari selasa,ad jugak rezeki adik aku untuk dapat diploma latihan penolong pegawai farmasi..

walaupun diploma je,tapi bagi aku berbaloi jugak la.gaji memang rendah,tapi at least dah terjamin masa depan.plus siap dapat elaun bulan2..

tapi adik aku cakap tak kompem lagi nak amek ke x.cuma skrang nih macam dah 50% nak amek lah,sebab dy kata tak bole bawa math matrik.

mak aku?pehhh bukan main sronok lagi dy anak dy sorang lagi dapat tawaran kerja kerajaan.aku?laki cool tak tunjuk sangat sronok dy..hohohoh..

akhir nya ada jugak salah sorang ahli keluarga aku akan berkecimpung dalam bidang perubatan..:)


alhamdulillah:):):)


4 comments:

KacaMataSisi said...

congrats buat adik anda.
welkem tuh s.p.a grup.

kim slam sekilo. ahakss

xAmU said...

tenkiyu..sila beri tunjuk ajar misi gigi..

KacaMataSisi said...

no biggie. hope dia pegi lah sbb tuh antara course yg payah nak dpt dlm spa neh. wuwuwuww~

xAmU said...

ooo yaka susah?entah lah adik aku masih konpius2 pening2 lalat la..ak pun tataw nk cakap ape..hohoh..